Tuesday, July 16, 2013

Ramadhan gift

Minggu lepas call mak, mak cakap susahnya nak cari kasut. kaki mak besar, saiznya jarang ada kat kedai, kalau ada pun sangatlah tak cantik. Mak sesuai pakai kasut-kasut western saja katanya. kesian mak.
Aku faham maksud tersirat yang cuba disampaikan, hehe.. Lagipun memang dah niat nak bagi something untuk raya ni. Tahun lepas dah bagi Coach handbag untuk mak dan mak mertua. Tahun ini kasutlah ye tak. So, tanpa membuang masa aku pun cakap kat suami suruh call mak die tanya saiz kasut berapa. haruslah.. dah ada 2 mak kan. kalau belikan sorang, lagi sorang tu pun mesti dibelikan jugak.
kedai kasut disini seperti gudang. mcm2 design dan brand ada. Ada clark, nine west, kate preston, dockers dan lain2 lg. u name it.. Mak ckp die saiz 11 or 12. Malaysia punya standard size kan ikut UK. beriyela aku refer guideline utk convert ke saiz US. based on that guideline, kena saiz 11 stgh atau 12.
alya menyorok belakang tiang
sampai lenguh2 betis mencari, tp masih  x jpe saiz tu. ish tak mungkinla. aku ngk american ni lg besar2 n tinggi2 dari mak. bila tanya ke staff, saiz plg besar is 11. la, betul ke guideline tu. kompius i. akhirnya beli gak yg saiz 11 tu. harap2 mak muatlah ye, kalau tak nnti i sedih.
masa nak pos, aku selitkan sekali kad raya buatan sendiri bersama alya. alya belum pandai sgt menulis. baru pandai tulis huruf A L Y A.  so aku pinjam tgn die utk tulis atas kad tu. suke die.. :)
kad raya
siap2 utk pos

Eh, maksu dan atuk dapat jugak? rezeki.. Alhamdulillah..  bye, selamat menjalani ibadah puasa :)

No comments:

Post a Comment